رادیو و تلویزیون

حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب

جدیدترین قسمت از برنامه «مدار بسته» به میزبانی «شهین تسلیمی» دوشنبه ۳ اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش روزنه هنر، شهین تسلیمی در جدیدترین قسمت برنامه «مدار بسته» حضور دارد؛ و حسین رفیعی در استودیوی برنامه با این بازیگر محبوب کشورمان درخصوص موضوع «آشپزی و دست‌پخت» گفت‌وگویی جذاب خواهد داشت.

شهین تسلیمی متولد سال ۱۳۴۴ با بازی در سریال «بزنگاه» به کارگردانی رضا عطاران و با حضور پررنگ تر در سریال «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت رسید و پس از آن در سریال‌های کمدی «چهارچرخ» و «خانه اجاره‌ای» بازی کرد. این بازیگر با حضور در سریال‌های «وضعیت سفید» و «ارمغان تاریکی» نشان داد که به ‌خوبی از پس نقش‌های جدی هم برمی آید. از دیگر کارهای ایشان می‌توان به فیلم‌های «طلا و مس»، «آوار» و مجموعه‌های «دلنوازان»، «حیرانی»، «باغ مظفر»، «مادرانه»، «دردسرهای عظیم۱ و دردسرهای عظیم۲» و . . . اشاره کرد.

دوربین مخفیِ سطح شهر این قسمت از برنامه هم با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است، که در خصوص موضوع برنامه خواهد بود.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که جدیدترین قسمت آن با حضور شهین تسلیمی، دوشنبه ۳ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد در ساعات ۲:۵۰ بامداد، ۷ صبح و ۱۴:۳۰ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا