رادیو و تلویزیون

مریم کریم‌زاده: در رستگاری نقش پرستار کیهانی را دارم

بازیگر سریال «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی گفت: در این سریال نقش پرستار کیهانی را بازی می کنم و حضور در این سریال تجربه بسیار خوبی بود.
مریم کریم‌زاده در گفت‌وگو با روزنه هنر با با اشاره به فعالیت‌های سه ساله خود در زمینه تئاتر گفت: فارغ‌التحصیل دانشگاه هنر هستم و نقش فریبا را در سریال «زیر حکم» به کارگردانی امیر هوشنگ تاجی ایفا کردم و سپس در سریال «قاسم» را به کارگردانی قاسم عرب ایفا کردم و در این اثر نقش کارآفرین را داشتم.
وی با اشاره به همکاری با مسعود ده نمکی توضیح داد: در سریال «آزادی مشروط» به کارگردانی مسعود ده نمکی وارد عرصه بازیگری شدم و این فرصت برای من ایجاد شد تا بتوانم ایفای نقش کنم.
وی با اشاره به بازی در پروژه «رستگاری» به عنوان بازیگر یادآور شد: فیلمبرداری این سریال همچنان ادامه دارد. در این اثر نقش سرپرستار کیهانی را دارم که درگیر موضوع مرگ و زندگی چند بیمار می‌شود و با محمود پاک نیت، پرنیا کربلایی و مهدی سلوکی و محمود مقامی همبازی بودم.
بازیگر سریال «کوچه پشتی» با اشاره به فرصتی که تلویزیون برای معرفی چهره‌های جدید در اختیار بازیگران جوان قرار می دهد توضیح داد: استفاده از بازیگران جوان در کنار با تجربه‌های این عرصه، به تجربه اندوزی کمک می‌کند و امیدوارم این فضا بیش از پیش در صدا و سیما فراهم شود.
کریم‌زاده به اهمیت ارتباط با مخاطب در تولید سریال‌های تلویزیونی اشاره کرد و گفت: امروز مردم دوستدار قصه هستند و قطعا تلویزیون مدیوم خاص خود را دارد از اینرو نباید سریال‌های تلویزیونی را با آثار پرهزینه در شبکه نمایش خانگی مقایسه کرد.
وی در ادامه با تاکید بر اعتماد کارگردانان به بازیگران جوان گفت: امروز نیازمند معرفی چهره‌های جدید در کنار افراد با تجربه هستیم و تلویزیون بستر مناسبی برای این امر دارد.
این بازیگر تلویزیون در ادامه با تشکر از همه کسانی که به حضورش در آثار تلویزیونی کمک کردند یادآور شد: خانواده‌ام همواره در این مسیر همراه من بودند و دکتر حوریه مقدم نیز در موفقیت من برای حضور در این عرصه بسیار اثرگذار بود و از این بازیگر کمال تشکر را دارم. همچنین از مدیریت آموزشگاه بزرگ هنر و سینما، غزاله جامی و استاد موحد تشکر می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا