تئاتر

تئاتر استانی نیازمند نگاه ویژه و حمایت است

کارگردان تئاتر مده‌آ گفت: امروز استان‌ها تشنه هنرهای نمایشی هستند و باید براساس ساختار فرنگی و احترام به مخاطب، در استان‌ها از تئاترهای مستقل حمایت کرد.

مانی مهدی پور در گفت وگو با روزنه هنر اظهار کرد: استعدادهای زیادی در استان‌های مختلف در زمینه هنرهای نمایشی وجود دارند و باید با اجرای نمایش‌های مختلف، از این استعدادها به بهترین نحو ممکن بهره برد.

وی با بیان اینکه امروز تئاتر نیازمند میدان دهی به هنرمندان جوان است، توضیح داد: حتما علاقه‌مندان جوان به تئاتر در مسیری که طی می‌کنند اشتباهی را تجربه خواهند کرد اما باید به همه فرصت حضور داد.

کارگردان فیلم سینمایی «یاسا» تاکید کرد: دوباره تصمیم گرفتم پس از چند سال به کرمان برگردم و در زادگاهم تئاتر روی صحنه ببرم. تلاش کردم در این اثر از بازیگران تازه کار و مستعد استفاده کنم و در عین حال از بازیگران قدیمی هم استفاده خواهم کرد. ۹۰ درصد بازیگران این نمایش، از فرزندان مستعد تئاتر هستند.

مهدی پور اضافه کرد: این اثر قصه زنی است که وقایع بدی را تجربه کرده که این اتفاقات با وقایع تاریخی حقیقی گره می‌خورد. با تئاتر حال اهالی این عرصه و مردم بهتر است و بازگشت به این عرصه را به فال نیک می‌گیرم.

وی گفت: برای مجوزهای لازم اقدام کردیم و امیدوارم با مساعدت مدیران فرهنگی استان، بازهم در این عرصه در خدمت استان زادگاهم باشم. در این کار علاوه بر کارگردانی، نقشی را نیز ایفا می کنم و کاراکتر متفاوتی را بازی خواهم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا