رادیو و تلویزیون

خاطره بازی با سریال دهه هفتادی شبکه دو

سی و چهارمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک»، با پخش گزیده‌ای از سریال خاطره انگیز «خانه سبز» همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

به گزارش روزنه هنر، سی و چهارمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «تعقیب سایه‌ها» محصول ۱۳۶۹ ایران، برنامه «از مدرسه تا مدرسه» محصول ۱۳۶۳، سریال خاطره انگیز «خانه سبز» محصول ۱۳۷۵ شبکه دو و همچنین مستند «آرام مثل طبیعت» در بخش «مستند» اختصاص خواهد داشت.
سریال «خانه سبز» در سال ۱۳۷۵، چهارشنبه شب‌ها از شبکه دو پخش می‌شد. این مجموعه تلویزیونی، کاری مشترک از بیژن بیرنگ و مسعود رسام بود که در زمان پخش خود، از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی بود. در این سریال، مرحوم خسرو شکیبایی، مرحوم حمیده خیرآبادی، مرحوم داریوش اسدزاده، مهرانه مهین ترابی، رامبد جوان، آتنه فقیه نصیری و… داستان سه نسل از یک خانواده را به تصویر کشیده بودند که همراه جد بزرگشان که گاهی به صورت روح ظاهر می‌شد، ماجراهای گوناگونی را تجربه می‌کردند.

این برنامه در بخش «قاب ناب» اجرای نوستالژی و خاطره‌انگیز مجید قناد در برنامه «از مدرسه تا مدرسه» در سالهای ۱۳۶۳ و ۱۳۸۵ را تقدیم نگاه مخاطبان خواهد کرد و در بخش «کارتون» هم گزیده‌ای از انیمیشن «پروفسور بالتازار» پخش می‌شود.
در بخش «موسیقی»، موسیقی «دیده بگشا» با صدای محمد اصفهانی تقدیم مخاطبان خواهد شد.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و برنامه‌های درخواستی خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ و پیامهای صوتی و تصویری خود را به نشانی برنامه در فضای مجازی Kheilidoor_Kheilinazdik_TV2@ ارسال کنند.
مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که سی و چهارمین قسمت آن، چهارشنبه ۸ شهریور حوالی ۰۰:۳۰ بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن ساعت ۱۴ خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا