سینما

در ادامه رکوردشکنی هفتگی؛ «هتل» در ۱۴ روز ۲۴ میلیاردی شد/ استقبال نیم میلیونی مخاطبان

فیلم سینمایی «هتل» در هفته دوم اکران خود با ثبت رقم فروش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون و در مجموع ٢۴ میلیارد تومان، توانست رکورد جدیدی را به نام خود کند.

به گزارش روزنه هنر، فیلم سینمایی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته که از ۵ مهرماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده و از همان ابتدا با استقبال مخاطبان رکورد فروش افتتاحیه و همچنین پرفروش‌ترین فیلم هفته اول اکران را با ۱۰ میلیارد و ۷۵۰ تومان به نام خود کرده بود؛ در ادامه این مسیر در هفته دوم نیز از این رکودشکنی بی‌نصیب نماند.

«هتل» توانست با ثبت فروش ١٣ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ٧ روز دوم اکران و جمعا فروش ٢۴ میلیاردی با جذب ۵٠٨ هزار مخاطب، رکورد بیشترین فروش یک فیلم تا هفته دوم اکران در سینمای ایران را بشکند و از رقیبان خود در ثبت این رکورد پیشی بگیرد.

با این حساب پیش بینی می‌شود در هفته‌های آتی نیز درصورت عدم تغییر در شرایط عمومی سینماها، کمدی تازه مسعود اطیابی بتواند با حفظ روند صعودی هفته به هفته خود ضمن ثبت رکوردهای تازه در فروش هفتگی، به پدیده دیگر گیشه سینمای ایران تبدیل شود.

کمدی «هتل» را می‌توان در ادامه روند آشتی مخاطبان با سینماها پس از چندین سال فاصله از این فضای فرهنگی دانست که باعث رونق هرچه بیشتر سالن سینماها در سال جاری شده است.

جدیدترین ساخته مسعود اطیابی با بازی پژمان جمشیدی و محسن کیایی روایت یک هتل پرماجرا و مهمان‌های ناخوانده‌اش است که پس از ورود دو مرد و چهار زن، موقعیت‌های چالش برانگیزی را رقم می‌زند.

پخش این فیلم سینمایی بر عهده شایسته فیلم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا