سینما

کوین کاستنر چه قولی به ویتنی هیوستن داده بود؟

روزنه هنر – امید غیاثوند
«محافظ»(The Bodyguard) محصول ۱۹۹۲ و کارگردانی میک جکسون یکی از بهترین فیلم های دهه ۹۰ میلادی است.
لارنس کاسدان فیلمنامه «محافظ» را اوایل دهه ۷۰ میلادی نوشت و قرار بود «استیو مک کوئین» و «دایانا راس» در آن بازی کنند اما ۲۰ سال بعد کوین کاستنر و ویتنی هیوستن در این فیلم حضور یافتند.
«محافظ» درباره خواننده سیاهپوست و مشهوری به نام «راشل مارون»(ویتنی هیوستن) است که در پی تهدید مرگبار مجبور به استخدام یک محافظ حرفه ای و کارکشته به نام «فرانک فارمر»(کوین کاستنر) می شود.
فیلم به خاطر داستان حماسی و عاشقانه و نیز اجرای ترانه های به یاد ماندنی توسط ویتنی هیوستن، به یکی از بهترین و پر فروش ترین(حدود ۵۰۰ میلیون دلار) آثار دهه ۹۰ میلادی شد.
این فیلم شهرت مضاعفی برای کوین کاستنر که برای «رقصنده با گرگ ها»(۱۹۹۰) اسکار گرفته بود و ویتنی هیوستن که همه بیلبوردهای موسیقی را جابجا کرده بود، پدید آورد.
حین ساخت فیلم بین کوین کاستنر و ویتنی هیوستن یک رابطه صمیمانه شکل گرفت و این موضوع پس از مرگ ویتنی هیوستن در ۱۱ فوریه ۲۰۱۲، توسط قولی که کوین کاستنر به او داده بود، فاش شد.


کوین کاستنر چندی پیش در گفت وگوی به شرحی از کار کردن با ویتنی هوستن در «محافظ» پرداخت و گفت، ویتنی از وی قول گرفته در صورت مرگ، در مراسم یادبود او صحبت و او را ستایش کند.
کوین کاستنر همچنین با بیان اینکه به قول خود عمل کرده اما گفته که نگران این بوده که چه بگوید اما وقتی صحبت کرده، حدود ۱۷ دقیقه بعد صحبت خود را پایان داده است!
کوین کاستنر در بخشی صحبت های خود درمراسم یادبود ویتنی هیوستن و در ستایش او گفته بود:‌ «ویتنی، اگر می توانستی اکنون صدای من را بشنوی، به تو می گویم که به اندازه کافی خوب نبودی، تو عالی بودی. تو فقط زیبا نبودی، به اندازه یک زن زیبا بودی. و مردم، ویتنی – آنها تو را دوست داشتند.»
اما پیش از این سخنرانی، کوین کاستنر در فوریه ۲۰۱۲ و پس از مرگ وینتی هیوستن در بیانیه‌ای موضوع بزرگتری را فاش و اعلام کرد: «او تنها عشق واقعی من بود».
شنیدن ترانه «همیشه دوستت خواهم داشت» (I Will Always Love You) که توسط ویتنی هیوستن در «محافظ» اجرا شد و به آن موفقیتی جهانی بخشید، بعد از ۳۲ سال همچنان شنیدنی است و قطعا برای کوین کاستنر شنیدنی تر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا