سینما

فرانسیس فورد کاپولا و راز جوراب‌‌های تا به تا 

فرانسیس فورد کاپولا کارگردان صاحب سبک و سازنده تریلوژی افسانه ای «پدرخوانده» این روزها با پوشیدن جوراب های تا به تا همه را متعجب کرده است.

 

روزنه هنر، امید غیاثوند نوشت: توجه به مد و لباس تابعی از سن و شخصیت است و بدین معنا که بیشتر مشاهده شده که نوجوانان و جوانان گرایش شدیدی به این پدیده دارند و نیز برخی افراد در سن بالا همچنان علاقه مند به مد هستند اما کاپولا ضمن حفظ خوش پوشی، پا را فراتر گذاشته و تمایل دارد در دهه ۸۰ زندگی دست به آفرینش سبک و استایل جدید در مد بزند!

 

کاپولا این روزها مشغول ساخت پروژه پرهزینه «مگالوپلیس» با بازی ستارگانی از جمله آدام درایور، فارست ویتاکر، ناتالی امانوئل، جان ویت، لارنس فیشبرن و آبری پلازا است.

 

اما ظاهرا یک نکته توجه کاپولا را بیش از واپسین ساخته سینمایی خود جلب کرده و درمورد آن دست به قلم شده است.

 

ماجرا، جوراب های تابه تایی است که کاپولا به پا دارد و سبب شده وی در پستی اینستاگرامی در مورد آن توضیح دهد.

 

وی در این پست با درج چند عکس در مراسم های مختلف در حالیکه جوراب های تابه تا دارد، نوشته است: من معمولا جوراب های نامناسب می پوشم. خیلی سال پیش تصمیم گرفتم که پیراهن هاوایی داشته باشم اما به من گفتند که دیگر تولید نشده است. یک طراح لباس گفت که او پارچه قدیمی دارد و می تواند لباسی برای من بدوزد و ناگهان من شروع به پوشیدن پیراهن هاوایی کردم و شاید به نوعی سبک امضا تبدیل شد. در برزیل آن را «پیراهن کاپولا» می نامیدند. در نهایت یک روند جدید نسبت به پیراهن های هاوایی شروع شد و همه آن را پوشیدند. به بچه ها گفتم ببین من این روند را شروع کردم و آنها گفتن بله حتما تو همه چیز را شروع کردی! پس آن لحظه یه جوراب را درآوردم و یک جوراب نامناسب پوشیدم و گفتم ببین من یک استایل جدید شروع می کنم، به زودی جوراب با رنگ های ترکیبی می فروشند.

 

اما ظاهرا این ختم ماجرا نیست و کاپولا قصد دارد، نوه های خود را عاشق داستان و ماجراجویی های خود کند.

 

وی در پست دیگری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: یکی از بزرگترین سورپرایزهای زندگی وقتیه که می فهمی پیر شدی. اما آرامشی در آن وجود دارد، زیرا همه عاشق داستان ها و ماجراجویی های مدتها پیش پدربزرگشان هستند.

 

فرانسیس فورد کاپولا ۸۴ ساله، سالها پیش در یک ماجراجویی سینمایی و با شاهکار «پدرخوانده» بسیاری را عاشق سینما کرد و بزرگترین دلچست ترین سورپرایز سینمایی را پدید آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا