تئاتر

پوستر «صداهایی ورای تاریکی» رونمایی شد

نمایش «صداهایی ورای تاریکی» به کارگردانی امیرحسین حریری، از ساعت ۲۰:۰۰ جمعه، ۱۸خرداد در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روزنه هنر، نمایش مستند «صداهایی ورای تاریکی»، نوشته ولادیمیر آریل دورفمان با ترجمه‌ و دراماتورژی علی مهرانی و کارگردانی امیرحسین حریری‌کاشانی و تهیه‌کنندگی دیاکو خاکی که با نگاهی خاص به مقوله حقوق بشر در کشورهای مختلف دنیا می پردازد، از روز جمعه، ۱۸خردادماه، در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه می‌رود.

طراحی اولین پوستر این نمایش، بر عهده حامد خاکی است که یکروز پیش از شروع نمایش رونمایی شد.

این تئاتر مستند دانشگاهی که با مشارکت دانشجویان و اساتید هنرهای نمایشی طراحی شده است، بیان ناگفته‌های حقوق بشر و مسائل انسانی در دنیای معاصر و کشورهای مختلف بوده که بر اساس مصاحبه‌ها و اسناد صوتی به رشته تحریر درآمده است.

از بازیگران (به ترتیب ورود به صحنه) این نمایش ۶۵دقیقه‌ای، می‌توان به؛ رضا صمد پور، مهدی اسکندری، بیتا جمالی، مژگان رادفر، سیدجواد حسینی (خیام)، سارا فتحی، صدف اسدالهی، حسین فیروزی، سارا ذوقی، ملیکا زارع، طناز فضائلی، سمانه صادقی، مبینا کاظمی، بهروز پرنیان، یزدان افشانی، جلال شهسواری، هانیه زمردی، شیما بختیاری و اردوان ابراهیمی اشاره کرد.

افتتاحیه نمایش «صداهایی ورای تاریکی»، جمعه، ۱۸خرداد پیش از شروع نمایش، با حضور هنرمندان شاخص و اهالی فرهنگ و هنر برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا