نمایش خانگی

بازدید ۶۰۰ هزارنفری مخاطبان از «روز زن»

رئالیتی «روز زن» از شنبه هفته گذشته تاکنون پخش بیش از ۶۰۰ هزار بازدید داشته است.به گزارش روزنه هنر، رئالیتی‌شوی «روز زن» به کارگردانی روزبه رحیمی‌نژاد از ۲۴ شهریور در اکران‌مدیا منتشر شده و تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار تماشا داشته است.
«روز زن» عنوان یک رئالیتی‌شوی خانوادگی است که با هدف همراهی اعضای خانواده‌ها در خانه‌داری ساخته شده تا سختی‌ها و اهمیت خانه‌داری را در جامعه امروز نشان دهد.
«روز زن»، از این پس، روزهای دوشنبه در قالب یک مجموعه ۳ قسمتی ساعت ۲۰ در پلتفرم اکران‌مدیا به نشانی http://ekran.media منتشر می‌شود.
در گروه اول کاظم عقلمند پیشتاز بود و جایزه ۳۰۰ میلیون ریالی را دریافت کرد. همچنین ۱۰ نفر از شرکت کنندگان نیز جایزه ۳۰میلیون ریالی دریافت کردند که اطلاعات آن در اکران مدیا قابل مشاهده است.
در پایان هر قسمت، کد شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود و مخاطبان تا پایان روز پنجشنبه همان هفته فرصت دارند تا به آنان امتیاز دهند و برنده هفته را انتخاب کنند.
جایزه برنده هر هفته، مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال است‌.
همچنین از میان مخاطبانی که در امتیازدهی شرکت می‌کنند به قید قرعه به ۱۰ نفر مبلغ ۳۰ میلیون ریال، هدیه داده می‌شود.
چهار گروه به ازای هر گروه سه خانواده هر هفته با یکدیگر به رقابت می پردازند.
عوامل این رئالیتی‌شو عبارتند از: طراح، تهیه‌کننده و کارگردان: روزبه رحیمی‌نژاد، مشاور کارگردان: محمد حسن‌زاده، سردبیر: احسان شعردوست، گوینده: نرگس کیومرثی، مشاور رسانه: مرتضی رنجبران.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا