نمایش خانگی

همزمان با پخش جهانی؛ «لانه خرگوش» در یک پلتفرم ایرانی عرضه می‌شود

پلتفرم فیلم‌نت سریال جاسوسی «لانه خرگوش» را همزمان با پخش جهانی در دسترس کاربرانش قرار می‌دهد.به گزارش روزنه هنر، سریال «لانه خرگوش» همزمان با پخش جهانی به‌طور هفتگی در پلتفرم فیلم‌نت عرضه می‌شود.
گلن فیکارا و جان رکوا خالقان این تریلر جاسوسی هستند که پخش جهانی آن از ۲۶ مارس ۲۰۲۳ (۶ فروردین ۱۴۰۲) آغاز شده است.
سریال «لانه خرگوش» داستان جاسوسی به نام جان ویر را روایت می‌کند که به قتل متهم شده است اما در عین حال در مقابل قدرت‌های مقتدر ایستاده و برای دموکراسی مبارزه می‌کند.

کیفر ساترلند، که او را به‌خصوص برای بازی در سریال «۲۴» به یاد می‌آوریم، نقش جان ویر را در «لانه خرگوش» ایفا کرده است. متا گلدینگ، انید گراهام، راب یانگ و والت کلینک از جمله دیگر بازیگران این مجموعه محسوب می‌شوند.
اپیزودهای اول سریال «لانه خرگوش» در مجموع با استقبال کاربران و منتقدان مواجه شده‌اند. در وبسایت راتن تومیتوز، نظر ۷۹ درصد از منتقدان در مورد این مجموعه مثبت بوده است. در وبسایت متاکریتیک هم امتیاز این مجموعه تاکنون ۶۶ از ۱۰۰ بوده است که مثبت بودن اکثر نظرات را نشان می‌دهد.
گروهی از منتقدان به این اشاره کرده‌اند که «لانه خرگوش» تحت تاثیر تعدادی از تریلرهای سیاسی ماندگار ساخته‌شده در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ همچون «سه روز کندور»، «کاندیدای منچوری»، «ماراتن من» و «منظر پارالاکس» است. بنابراین به‌نظر می‌رسد تماشای این مجموعه را می‌توان به‌طور ویژه به طرفداران فیلم‌های جاسوسی سینمای کلاسیک آمریکا توصیه کرد.
فصل اول «لانه خرگوش» قرار است در ۸ قسمت پخش شود که تاکنون سه قسمت از آن منتشر شده است. علاقه‌مندان به آثار جاسوسی می‌توانند قسمت‌های پخش‌شده این مجموعه را، همزمان با پخش جهانی، در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا