تئاتر

مجموعه نمایش‌های کاربردی درمانی «رهایی» افتتاح می‌شود

اجرای سلسله نمایش‌های کاربردی درمانی «رهایی» کاری از میلاد جباری‌مولانا از فردا هفتم خرداد در مرکز رشد و گسترش فرهنگ و هنر نقاره‌خانه آغاز می‌شود. این برنامه نمایشی با موضوع ناهنجاری‌های اجتماعی به طور تعاملی اجرا می‌شود و همزمان از رادیو نمایش هم پخش خواهد شد.

به گزارش روزنه هنر، سلسله نمایش‌های «رهایی» به طراحی، نویسندگی و کارگردانی میلاد جباری‌مولانا از روز یکشنبه ٧ خرداد (فردا) تا روز چهارشنبه دهم خرداد ١۴٠٢ ساعت ١٩:٣٠ در مرکز رشد و گسترش فرهنگ و هنر نقاره‌خانه افتتاح می‌شود.

گروه اجرایی در نظر دارد این مجموعه نمایش‌ها را که تا پایان شهریورماه و هر دو هفته با موضوع‌های جدید به برخی ناهنجاری‌های اجتماعی می‌پردازد، روی صحنه‌ای متفاوت ببرد.

از نکات قابل‌توجه این نمایش می‌توان به پخش زنده از رادیو نمایش و مشارکت هزاران نفر از این طریق به‌طور همزمان در نمایش اشاره کرد که مخاطب می‌تواند به‌صورت تلفنی و حضوری در مورد سیر دراماتیک برای نتیجه و پایان‌بندی داستان تصمیم‌گیری کند.

مسعود نیازی، مرضیه آقاسی، داوود اصغرنژاد و میلاد جباری‌مولانا بازیگران این اثر نمایشی هستند.

حمیده خلدی (مدیر تولید)، میلاد جباری مولانا، ساجده نیک‌صفت (گروه پژوهش و تحقیق)، نایب جباری (طراح لباس)، علی‌اصغر مقدم (طراح نور)، علیرضا ثابتی (طراح صحنه)، تورج قربانی‌مقدم (ساخت تیزر و عکاس)، علیرضا ساقی (طراح لوگو) و فاطمه خسروی (روابط عمومی) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

گفتنی است این مراسم با حضور پیشکسوتان تئاتر و رادیو برگزار خواهد شد و مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

مرکز رشد و گسترش فرهنگ و هنر نقاره‌خانه در خیابان بهشتی خیابان سرافراز کوچه کاظم اخوان واقع است.

منبع: ایران تئاتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا