نمایش خانگی

از پادشاهی سیاره میمون ها تا فیلم گارفیلد/پخش ۴ فیلم روز جهان در فیلم نت

انیمیشن «گارفیلد» و فیلم‌های «جن‌گیر»، «پادشاهی سیاره میمون ها» و «موتورسواران» در پلتفرم فیلم نت قرار گرفتند.
به گزارش روزنه هنر از فیلم نت نیوز، چند فیلم و انیمیشن خارجی که مدتی طرفدارانشان را چشم‌انتظار گذاشته بودند در دسترس قرار گرفتند و پلتفرم فیلم نت انیمیشن «فیلم گارفیلد» و فیلم‌های «موتورسواران»، «پادشاهی سیاره میمون ها» و «جن‌گیر» را با زیرنویس اختصاصی در اختیار مخاطبان قرار داد.

انیمیشن فیلم گارفیلد (The Garfield Movie) به کارگردانی مارک دینال و صداپیشگی کریس پرت و ساموئل ال. جکسون داستان همان پربه دوست‌داشتنی نارنجی است که لازانیا دوست دارد و مجبور است برای ماجراجویی دست از تنبلی بردارد.

فیلم موتورسوارن (The Bikeriders) به کارگردانی جف نیکولز داستان گروهی از موتورسواران است که عضو یک باشگاه می‌شوند و آنجا در واقع مکانی برای کارهای خلاف و غیرقانونی است، در نهایت یکی از اعضای این باشگاه در شرایطی قرار می‌گیرد که باید بین وفاداری به سایر اعضا و کار اخلاقی یکی را انتخاب کند. جودی کومر، آستین باتلر و تام هاردی از بازیگران این درام جنایی هستند.

پادشاهی سیاره میمون ها (Kingdom of the Planet of the Apes) را وس بال ساخته است و داستان ماجراجوی‌هایی سزار است که بعد از سال‌ها فرمانروایی به افراد قبیله‌اش، حالا میمونی کم سن و سال او را به چالش می‌کشد.

فیلم جن‌گیر (The Exorcism) ساخته جاشوا جان میلر، داستان بازیگر آشفته‌حالی است که حین فیلمبرداری یک فیلم ترسناک، رفتارهای عجیبی از خودش نشان می‌دهد تا جاییکه باعث نگرانی سایرین می‌شود و دردسرهایی را آغاز می‌کند که کسی نمی‌تواند به او کمک کند، مگر یک جنگیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا