نمایش خانگی

اولین تریلر «گناهکاران» با بازی مایکل بی. جردن منتشر شد

اولین تریلر به همراه پوستر از فیلم سینمایی و ترسناک «گناهکاران» منتشر شد.
به گزارش روزنه هنر از فیلم نت، اولین تریلر و پوستر از فیلم ترسناک و سینمایی «گناهکاران» (Sinners)، به کارگردانی رایان کوگلر با همکاری و بازی مایکل بی. جردن، منتشر شد.

فیلم سینمایی «گناهکاران» اولین همکاری مشترک رایان کوگلر و مایکل بی. جردن نیست؛ در واقع این ۲ هنرمند پیش از این اولین همکاری خود را در فیلم سینمایی «ایستگاه فروتویل» (Fruitvale Station) انجام دادند و پس از آن نیز در فیلم‌های «کرید» (Creed) و «پلنگ سیاه» (Black Panter) با یکدیگر همکاری کردند.

گفتنی است که فیلمنامه «گناهکاران» نیز به دست رایان کوگلر نوشته شده است و مایکل بی. جردن در نقش یک دامپزشک سابق در جنگ جهانی اول است که اسلحه‌های نظامی خود را در یک کلیسا پنهان کرده است، نقش‌آفرینی می‌کند.

داستان این فیلم حول و محور خون‌آشام‌ها می‌چرخد و روایتگر تلاش ۲ برادر دوقلو برای پشت سر گذاشتن زندگی پر دردسر سابق خود، خواهد بود. این ۲ برادر که برای شروعی تازه به شهر خود باز می‌گردند، به زودی متوجه خواهند شد که مشکلی در آنجا وجود دارد و هیچ چیز مانند سابق نیست. آن‌ها رفته رفته درمی‌یابند که شیطانی بزرگ از مدت‌ها پیش منتظر بازگشت آن‌ها بوده است.

در فیلم سینمایی «گناهکاران» هنرمندانی نظیر هیلی استاینفلد که پیش‌تر از این نامزد جایزه اسکار شده بود، جک اوکانل، وونمی موساکو، جیم لاوسون، عمر بنسون میلر و دلروی لیندو به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

همچنین رایان کوگلر، که کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است، در کنار سو اوهانیان، زینزی کوگلر، لودویگ گورانسون، ویل گرینفیلد و ربکا چو به عنوان تهیه‌کننده فعالیت کرده است.

در این فیلم دورالد آرکاپاو به عنوان مدیر فیلمبرداری، هانا بیچلر به عنوان طراح تولید و برنده جایزه اسکار، مایکل پی شاور به عنوان تدوینگر، ، لودویگ گورانسون به عنوان آهنگساز و برنده جایزه اسکار و روث ای. کارتر به عنوان طراح لباس و برنده جایزه اسکار همکاری کرده‌اند.

فیلم ترسناک و سینمایی «گناهکاران» در تاریخ ۷ مارس ۲۰۲۵ (جمعه ۱۷ اسفندماه) روی پرده سینماها خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا